“Bounty”

comp_DSC06312_edited.jpg

Hozzávalók:

  • 10 dkg étcsoki
  • 5 dkg kókuszolaj
  • 5 dkg kókuszpaszta
  • 2 tojás
  • 2 ek méz (vagy kinek mi fér bele édesítö)
  • 15 dkg kókuszreszelék

Egy 30×20 cm-es tepsit kibéleltem alufóliával, egyenletesen elkentem rajta a felolvasztott csokit, aztán a hűtőben kidermesztettem (kb. 10 perc). A vajat a tojásokkal és cukorral kicsit összerobotoltam, aztán beleforgattam a kókuszt. Az előkészített tepsibe borítottam, a tetejét kanál hátával lenyomkodtam, 180 fokon 20-25 perc alatt aranyszínűre sütöttem. Ekkor még benyomható, de belül már nem lágy. Teljesen kihűtöttem, levettem róla a fóliát, majd szeleteltem.

Recept innen

Leave a Reply

