spenótfelfújt

comp_dsc05903_edited

Spenótfelfújt: az úgy volt, hogy ma este üres volt a hütö, bevásárolni sem vold idö (sem kedv).

hazafelé azon gondolkodtam, hogy édeskrumpli és mélyhütött spenót azért csak van, majd sütök rá egy tükörtojást. aztán eszembe jutott, hogy este nem szeretek tojást enni.

ekkor azt találtam, hogy az édeskrumpliból pürét készítek, összekeverem spenóttal és egy tojással, majd megsütöm.

aztán a konyhába érve rátaláltam egy jó marékyni tegnapról maradt fött rizsre.

szalonnát pirítottam, rá hagyma, fokhagyma, friss csili és gyömbér majd a spenót és egy deciliter hétvégéröl maradt kókusztej került. amikor összefött, belekevertem a maradék fött rizst, két tojást ´s 2 evökanál manulát.

200 °C-on 20 percig sütöttem. szárított paradicsommal és friss tárkonnyal tálaltam.

Leave a Reply

