kacsacomb párolt káposztával

kacsacomb párolt káposztával (meg kellett volna fordítanom a tányért vagy a combot, akkor jobban látszana): a kacsacombot kókuszolajon megpirítottam, majd leöntöttem kis fehérborral (elpárolog az alkoholtartalma) hagymát, fokhagymát, frissen örölt borsot, köménymagot, sót tettem hozzá, majd egy fél fehér hegyes káposztát és 25 dkg savanyított káposztát. lefedve 1,5 óra alatt készre pároltam. félidöben még megszórtam csomborral.

comp_DSC03268_edited.jpg

Leave a Reply

