Gyors és egyszerü curry

comp_DSCF9894_edited.jpg

dallacucina adta az ötletet a mai leveshez. öszintén szólva egyáltalán nem vagyok leveses. nem tudom miért, valahogy mindig az az érzésem, hogy ennyi idö alatt “valami rendeset” is lehet fözni. hagyma sajnos nem volt itthon, piros paprika és gyömbér sem. tettem viszont bele egy kisebb méretü padlizsánt kockákra vágva és a végén egy picit besürítettem útifümaghéjjal.

1 ek kókuszzsír
2 gerezd fokhagyma
100 g sárgarépa
100 g édesburgonya
150 g padlizsán
1 tk curry (csak nagyon kevés volt és barna)
1 mk őrölt köménymag
1 tk só
csípős paprika, felvágott, vagy por, ízlés szerint
200-300 ml kókusztej
kb. 200 ml víz
1 tk citromlé

A kókuszzsíron megpirítottam a felvágott zöldségeket, hozzáadtam a fokhagymát és egy apróra vágott csilit és a füszereket. felöntöttem vízzel és kókusztejjel, nemsokáig föztem, hogy minden egyszerre legyen roppanós és ne túl puha. a citromlevet majdnem kifelejtettem és csak a tányéron tettem hozzá.

Leave a Reply

