rózsaszínüre sült bélszín “pimientos de padrón”-paprikával és sárgabarackkal

comp_DSC06860_edited.jpg

a bélszínt mindkét oldalon 2-2 percig sütöttem, majd 20 percre 100°C-ra betettem a sütöbe. a maradék zsiradékon megpirítottam a sárgabarackfeleket (ritkán veszek, de ma nagyon szép volt, és nagyon megkívántam), majd a sütöbe tette a hús mellé.
 
a spanyol paprikákat egészben kis kókusz-zsíron 2-3 perc alatt egy serpenyöben megsütöttem, durva-szemü sóval a hússal és a sárgabarackkal, frissen örölt borssal tálaltam.
Leave a Reply

