sült karfiol habanero-val

comp_DSC06792_editednagyon szeretem a sült karfiolt. simán el tudok eszegetni egy egész fejjel. mivel ma kicsinek ítéltem meg a karfiolt, jól jött, hogy volt pár szál maradék fehér spárga és egy csomag retek a hütöben.
 
a karfiolt rózsáira szedtem, és rózsánként keresztbe 3 részbe vágtam, egy sütöpapírral kibélelt tepsibe tettem, egy evökanálnyi kókuszzsírral meglocsoltam. a meghámozott spárgákat is a tepsire tettem, majd megszórtam sóval, örölt római köménnyel, tettem rá füstölt sonkát és 20 percet elömlegített sütöben, 180°C-on megsütöttem.
 
megforgattam, rányomtam egy negyed citrom levét és tettem rá habanero-paprikát és a megmosott, negyedegbe vágott retekkel további 5 percre a sütöbe tettem vissza.
 
nagyon-nagyon finom lett, a csípös paprika nagyon finom ízt adott a magában kissé unalmas karfiolnak.
Leave a Reply

