epertorta

comp_DSC06690_edited.jpg

Epertorta avagy az elsö kísérletem Zila-tortaformában: 12 dkg gesztenyelisztböl és 5 tojásból (fél tasak sütöpor, csipet só) sütöttem piskótát. 20-25 perc alatt 180°C-on készre sütöttem.
 
miután kihült, a mélyedésekbe 35 dkg eperböl és 2 evökanál darált chiamagból készült pürét töltöttem. mivel már láttam, hogy nem olyan lesz, amilyennek elképzeltem, olvasztott étcsokival bevontam és megszórtam durvára vágott pisztáciával. tálalás elött friss eperrel megraktam.
Leave a Reply

