fehérboros spárga

comp_DSC04921_edited

ugyanúgy készült, mint a tegnapi narancsos spárga, csak narancslé helyett fehérborral, mert még mindig spárgát eszünk spárgával:

elöször a sonkát sütöttem meg kevés kókuszolajon, majd a sonkát kivéve az apróra vágott édeskrumplit, majd azt is kivéve a serpenyöböl a kókuszolajon a meghámozott fehér spárgát picit megpirítottam, fehér bort  és vajat adva hozzá puhítottam. 5 perc után hozzáadtam a zöldspárgát és fedö alatt további 5 percet pároltam. (ha elpárolog a fehérbor, lehet hozzá önteni még egy kicsit illetve adni hozzá vajat).

Leave a Reply

