sült kelbimbó garnélarákkal – gebratener Rosenkohl mit Garnelen

sült kelbimbó garnélarákkal: a kelbimbókat megtisztítottam, félbevágtam és egy sütöformában kókuszolajjal és pici sóval 20 perc alatt 190°C-on megsütöttem. félidöben kicsit megforgattam és egy kevés vizet öntöttem alá.
 
frissen kinyomott 2 cikk fokhagymából, ugyanennyi gyömbérböl, egy fél citrom levéböl, olívaolajból és csipetnyi sóbol készítettem az öntetet. mindezeket egy kis beföttes üvegben jól összeráztam.
 
egy maréknyi szezámmagot megpirítottam.
egy evökanál kókuszolajon 4-5 fokhagymacikket és egy karikára vágott csilit felmelegítettem, a forró olajba tettem a megmosott és lecsöpögtetett garnélarákokat és 3-4 perc alatt készre sütöttem. a citrom másik felével és majoránnával ízesítettem.
 
tálaláskor a sült kelbimbóhoz kevertem egy karikára vágott kápia paprikát, a garnélarákot, leöntöttem az öntettel és megszórtam a pirított szezámmaggal.
comp_DSC00717_edited
Leave a Reply

