zöldséges túlélö-muffin – Gemüse-Muffins

ma este elkészítettem a zöldséges túlélö muffinokat. egy kicsit változtattam a recepten:
10 dkg őrölt mandula
3 kisebb sárgarépa lereszelve
4 tojás
15 dkg brokkoli aprítva
10 db kisebb brokkolirózsa egészben
15 dkg házi szalonna
só, bors
1 kk szódabikarbóna
comp_DSCF7139-1
a szalonna zsírján kicsit megpirítottam a reszelt répát (és egy kis petrezselyemgyökeret), hozzáadtam az apróra vágott brokkolit, 5 dkg apróra vágott házikolbászt, borsoztam, sóztam, összekevertem a 4 tojással, 10 dkg örölt mandulával és egy csipet szódabikarbónával. néhány apróbb brokkolirózát félretettem, ezekkel díszítettem a muffinok tetejét.
170°C-on 20 perc alatt készre sütöttem. biztosan nem utoljára.
az eredeti recept itt található:
Leave a Reply

