sült édeskrumpli és csicsóka – gebratener Süßkartoffeln und Topinambur

mire jó az özgerinc-forma?
lereszeltem egy édeskrumplit és 4 db csicsókát, összekevertem 3 szétnyomott fokhagymacikkel, két tojással, 2 evökanál kendermagliszttel és egy evökanál lenmaggal.
az özgerincformát kibéleltem sütöpapírral és bacon-szeletekkel, hozzáadtam az édeskrumpli-csicsóka-keveréket és 200 °C-on 40 percet sütöttem. utána a kikapcsolt sütöben hagytam kb. félórát állni, mielött tálaltam: egy nagy halom zöld salátával.

comp_DSCF6911-1

Leave a Reply

