Csirkemáj sült kelbimbóval és hokaido-tökkel – gebratene Hühnerleber mit Rosenkohl und Hokaido-Kürbis

comp_DSCF6291-1

tegnap sütöttem csirkemájat: egy özgerincformát sütöpapírral kibéleltem, egy sor bacon-re tettem a csirkemájat, majd befedtem egy újabb sor bacon-nel. 200°C-on 30 perc alatt megsült. éjszakára betettem a hütöbe.
ma este fél kg kelbimbó külsö leveleit eltávolítottam, egy kisebb hokaido-tököt cikkekre vágtam, olívaolajjal meglocsolva 30 perc alatt megsütöttem. félidöben megszórtam apróra vágott fokhagymával, gyömbérrel, csilivel, sóval, fél citrom levével.
tálaláskor sóztam és borsoztam a májat.
Leave a Reply

