darált hússal bevont sült karfiol – mit Hackfleisch und Bacon umhüllter Blumenkohl

comp_DSCF6847

hónapokkal ezelött láttam valahol ezt a darálthússal bevont karfiolt. ma végre elkészítettem.

Egy karfiolt 12 perc alatt egészben megpároltam, kivettem, mialatt kihült elkészítettem a húst:

60 dkg darált marhahúst összekevertem két tojással, egy apróra vágott hagymával, egy szétnyomott fokhagymacikkel, csipös paprikával, örölt köménymaggal, sóval.

a karfiolt egy höálló formába tettem, és kézzel elosztottam rajta a darálthúst. bacon-szeletekkel betakartam. a formába öntöttem egy konzervdoboz paradicsomot, pár evökanál vizet és 60 perc alatt készre sütöttem, 190 °C-on. a kikapcsolt sütöben hagyjuk állni kb. 30 percet, hogy szépen lehessen szeletelni, mint a tortát: én negyedeltem, majd feleztem a szeleteket. a vékonyabbak eldölnek 😉

Leave a Reply

