baconba tekert csirkemell langyos cékla-salátával – in Bacon gebackene Hühnerbrust mit lauwarmem Rote-Beete-Salat

comp_DSCF6753

elöször megsütöttem a céklákat. egyszerre szoktam egyesével alufóliába csomagolva 200 °C-on 40-60 perc alatt többet megsütni (hütöben egy hétig is eláll). a sütöböl kivéve, alufóliában hagytam öket, míg megsültek a csirkemellek. a már (vagy még) langyos 2 céklának lehúztam a héját, felkockáztam és leöntöttem olívaolaj, citromlé, fokhagyma, gyömbér keverékével.

Leave a Reply

