kókuszos-senf tökehal – kokos-senf-kabeljau

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

a halat 2 perc alatt kókuszolajon megsütöttem, majd az elömelegített sütöbe tettem (80°C), hogy melegen maradjon. a maradék zsiradékhoz adtam 1,5 dl kókusztejet, csilit és egy kanál magvas mustárt. csak éppen, hogy felforraltam. ezalatt a vékonyra vágott cukkinit és sárgarépát kókuszzsíron 2 per alatt megsütöttem.

den kabeljau in 2 minuten in kokosöl angebraten und in den vorgewärmten backofen (80°C) gestellt. in die pfanne 150 ml kokosmilch, csili und einen teelöffel körnigen senf gegeben, einmal kurz aufgekocht. in der zwischenzeit die dünn geschnittenen zucchini und möhren in kokosöl angebraten.

Leave a Reply

