paradicsomos cukkini-“tészta” – zucchini-“nudeln”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kíváncsian vártam, milyen lesz a cukkiniböl készült “tészta” paradicsomszósszal. és föleg arra, hogyan is készül. nos, annyira egyszerüen és gyorsan, hogy szinte nem is kell leírni.

a cukkinit megmostam, majd hosszában 1cm széles szeletekre vágtam, majd ezeket szintén hosszában egy krumplihámozóval vékony csíkokra vágtam. így kaptam kb. szélesmetéltet. egy evökanál kókuszzsírt egy nagy serpenyöben felforrósítottam, majd rádombatm a “szélesmetéltet”  és 2-3 percet pirítottam, csipetnyi sóval megsóztam.

nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy nagyon-nagyon finom. amióta én is tudok “szélesmetéltet” csinálni, akár mindennap is elkészíteném.

Leave a Reply

