kenyerek kenyere 2.0 – brot der brote 2.0

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

a kenyerek kenyerét  készültem újra sütni. azaz annyira nem készültem, mert az utolsó pillanatban kiderült, hogy nincs egy szem napraforgómag sem itthon. volt viszont egy csomag kender, amelynek csomagolásán az állt, hogy nincs kábító hatása. így aztán nyugodt szívvel és alternatíva híján a napraforgómagot kenderrel helyettesítettem. a mandula helyett pedig törökmogyoró került bele. azok sem egészben, hanem egy nagy késsel durvára aprítva.

a fentiektöl eltekintve nagyjából ugyanúgy jártam el, mint az elözö receptnél, csak egy jó fél csészényi vízzel többet kevertem a kenyér hozzávalóihoz. legutóbb ugyanis nem lehetett olyan jól (értsd morzsásodás, értsd:  sok morzsa  nélkül) szeletelni.  a kendermagokat pedig olyan jól lehet ropogtatni egyesével 🙂

Leave a Reply

