spanyol csirke – spanisches huhn

a gastroglobe-on olvasva macsek receptjét rögtön tudtam, hogy ez csak valami finom lehet. nem is okozott csalódást. két perc alatt el lehet készíteni, aztán márcsak ki kell várni azt a jó egy órát, amíg a csirkecombok puhára  sülnek. közben be lehet szaladgálni a konyhába, résnyire kinyitni a sütö ajtaját, hogy az ínycsiklandozó illatok az egész lakást beboríthassák. ilyenkor én már nagyon türelmetlen tudok lenni és képes vagyok egy evökanállal a szószba is belenyúlni, hogy aztán jól megégessem a számat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

egy jénai alját kibéleltem bacon szeletekkel, ráhelyeztem a csirkecombokat, hozzáadtam 2 paradicsomot, 1 dl ketchupot, 1 dl fehérbort, 4 cikk szétnyomott fokhagymát, sóztam, borsoztam és alufóliával lefedve a 180 °c-ra elömelegített sütöbe toltam 40 percre. ekkor levettem az alufóliát és további 30 percet sütöttem. közben úgy ítéltem meg, hogy még egy deci bor jót tesz neki.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ein schnelles rezept für den fall, dass man zwei hühnerkeulen im tiefkülschrank findet. eine hitzebeständige form mit bacon-scheiben auslegen, die hühnerkeulen darauf legen, 2 tomaten, 4 knoblauchzehen, 2 dl ketchup und 1 dl weisswein dazugeben, salzen, pfeffern, mit alufolie  zudecken. für 40 minuten in den vorgewärmten backofen bei 180 °C stellen. die alufolie entfernen und weitere 30 minuten backen.    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

