az úr az ürböl…

…jelenti, hogy a héten meghalni sincs idöm, nem még fözni és fényképezni. mondjuk, ha a holnapi napot valahogy túlélem, akkor a hétvégén lesz talán idöm mindkettöre. ma este, egy elképesztöen nehéz nap plusz este még fogorvosi kezelés után, ami szintén maga volt a rémség, ennyire futotta:

a sült paradicsomról már írtam itt és itt. most annyiban változtattam, hogy nem tettem hozzá fokhagymát, viszont a paradicsomok alá édeskömény szeleteket tettem. amíg a sütö 200°C-ra bemelegedett, egy kiolívaolajozott jénaiba tettem az ujjnyi vastagságúra szeletelt édesköményt, sóztam, borsooztam, majd 10 percre a sütöbe tettem. ezalatt megmostam és félbevágtam a paradicsomokat, majd rátettem az éddesköményre és megszórtam 1-2 evökanálnyi zsemlemorzsával. további 10 percet sütöttem. parmezánnal és friss kenyérrel tálaltam.

2 thoughts on “az úr az ürböl…

Leave a Reply

