megfejtés: csirke csomagban

IMG_1112 

a tegnapi rejtvény megoldása ez a csinos csirke csomag (mícsoda alliteráció!). nagyon dekoratív, de olyan egyszerü, hogy el nem lehet rontani, így abszolút kezdök is nekiállhatnak elkészíteni. mialatt felmelegszik a sütö 200 °C-ra félbevágtam 8 koktélparadicsomot és 10 zöld olívabogyót, apróra vágtam 10 bazsalikom-levelet és 2 vékony szeletekre vágott fokhagymacikket , majd  a fentieket összekevertem 2 evökanál olívaktolajjal. a megmosott, letörölgetett 2 csirkemellet  belefekettem egy-egy nagyobb darab sütöpapírba, alaposan sóztam, borsoztam, rátettem a paradicsomos-olívabogyós-bazsalikomos keveréket. a csomagokat “szaloncukor”-módra összekötöztem, és narancsszeleteket (a recept szerint citrom kellett volna, de nem volt itthon) tettem a tetejükre. 20-25 perc alatt készre sütöttem.

IMG_1121

a sütöpapír megóvja a húst a kiszáradástól, amely így mennyeien illatos-zaftos marad. egy szelet kenyérrel  lehet mártogatni a zaftot. mr.R. legalább 10szer mondta, hogy nagyon finom…

erlkészítési idö: 10 perc + 20-perc sütés.   ár: € 4,00 két éhes embernek. 

Leave a Reply

