gombakrémleves

IMG_0169

ki nem emlékszik gyermekkorunk zacskós gombakrémlevesére? krémlevest mi másképp nem is ettünk sosem otthon, mert az olyan macerásnak számított. senkinek eszébe sem jutott az endékás konyhai robotgépet bevetni erre a célra. pedig milyen gyorsan elkészült volna.

!BY8uLVwBGk~$(KGrHgoOKikEjlLmcfMhBKkVZDP4c!~~_35

25 dkg gombát egy kis fej hagymán és egy gerezd fokhagymán, olajon megdinszteltem, hozzáadtam egy közepes krumplit (aprókockákra vágva), majd kevés vízzel, sóval, borssal puhára föztem. megszórtam egy marék petrezselyemmel és 5 dl víz + 1 dl tejszín + 1 dl tejföl kíséretében botmixerrel pürésítettem. a tetejét megszórtam rukola-csírával és teljeskiörlésü kenyérböl készült krutonnal.

ár: ca.3 euro/ 4 adag/ 30 perc.

IMG_0173

Leave a Reply

